11 Kasım 2012 Pazar

KALP DETAYLI RUNNER TAKIMI


Lame kumaşlarla uzun ve kare runner' lar ile peçetelik diktim.
Runner' ların köşelerine takmak için püsküller aldım. Sonra düşündüm, her yerde püskül var, ben farklı bir şey yapmalıyım...

Kendi kumaşlarından minik kalpler yaptım, elyafla doldurdum, lame kordonla köşelere yerleştirdim. Dikmesi hiç kolay olmadı çünkü kumaşların ipleri fena halde atıyor. Ama bitince çok sevdim. Püsküle göre hem çok daha sevimli hem de kendi kumaşının devamı olunca daha bir bütünleştiler.

Bakalım sizler de beğenecek misiniz.






















 Nowa dükkan' daki yerlerini aldılar, bakalım hangi evi şenlendirecekler.





6 yorum:

  1. Ne kadar şııııık ... :)
    Ya kalli kalpli, çıldıttın beniiii... bak hiç aklıma gelmezdi böyle birşey yapmak püskül yerine, harika bir fikir :)
    Aklında olsun, atan kumaşlardan böyle minik şeyler yaparken önce telaya yapıştır, sonra kes :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa, bak bunun da kolayı varmış....ee daha öğrenecek çok şey var :))

      Çok sağ ol Banu' cuğum, bilgi için de, beğendiğin için de :)

      Sil
  2. Kalpler ve güpür çok fark yaratmış bu sade işlerin üzerinde!
    Ben de çok beğendim, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi , sizin zevkinize ve beğeninize çok önem veriyorum.
      Teşekkürler.

      Sil
  3. Benim yazmak istediğimi sevgili Banu yazmış tela işi çok kolaylaştırır.Kalpleri bende çok beğendim şık bir takım olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi bilgili ve değerli bir kişiden böyle olumlu yorum almak benim için çok değerli.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.