25 Aralık 2012 Salı

YILBAŞI SALATA VE SÜSLEMELERİ


Yılbaşı gecesi nasıl olursa, yeni yıl da öyle olurmuş...
Ne kolay değil mi ! O gece bütün sevdiklerimizi toplayalım, harika bir sofra kuralım, şımşık giyinelim, doyasıya eğlenelim... ve bütün yılımızın böyle geçmesini canı gönülden dileyelim.

Soframızda lezzetli yemekler olsun, aynı zamanda da tablo gibi güzel görünsün. En güzel masa örtüsü takımlarımız, en güzel porselen yemek takımlarımız ve yemeye kıyamayacağımız kadar güzel görünen salatalar ve süslemeler geceyi çok özel yapacaktır.

Biraz araştırma yaptım ve bulduğum örnekleri paylaşmak istedim. Çok daha güzellerini yapacağınıza inanıyorum.












İnternetten alıntıdır

22 yorum:

  1. Resmen sanat eseri yahu bunlar, iyi fikir verdi gerçekten. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi kolay gelsin, keyifli bir yılbaşı olsun :)

      Sil
  2. harika sunumlar, bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. Harika fikirler oluştu kafamda süperler :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi kolay gelsin :))Kimbilir ne hoşluklar çıkacak ortaya :)

      Sil
  4. Prelepo.Obozavam dekoraciju hrane.Thanks for sharing:)))

    YanıtlaSil
  5. Allahımnasıl şey onlar öyle ağzım burnum gözüm açık kaldı yemin ederim :) Ben hayatta yapamammmm uğraşamammmm :) Ama o peynirden ağaç olayını sevdim en kolayı hahaa :) Onu yapabilirim veee baştaki salata tabağını ağaca benzettim miiiiii en zorlarını da yaptım demektir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay' cığım, senin birkaç saatte diktiğin elbiseleri görünce de benim ağzım, burnum gözüm açık kalıyor :)))
      Senin bu samimi anlatımına bitiyorum, gerçekten. Sözün özü, kim neyi biliyorsa o ona kolay geliyor. Sen de yaparsın o salataların en alasını ama içinden gelmiyor, usulünu bilmeyince de zor geliyor. Böşver canım senin tatlı dilin, güler yüzün, içinin ve dışının güzelliği yeter de artar.
      Sen o "en zorları" yap, yılbaşı sofran muhteşem olur :)
      Çook öptüm seni

      Sil
  6. En sevdiğim şeylerden biri de sofra da bu tarz süslemelerdir!iyi ki paylaşmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok sevindim :)
      Ben küçükken böyle özel günler için annem yemek yaparken, babam da bu tip süslemeler yapardı ( tabii ki annemi de ekstradan uğraştırarak :)

      Belki yarım saat uğraşılan bir süs bir lokmada yenecek ama ondaki özen , emek hep hatırlanacak.
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Yeni yıla nasıl girersen öyle devam edermiş derdik ve yeni yıla kahkahalarla girerdik. Yeni yılımız kahkaha dolu geçmezdi ama yinede gülerdik. :))

    Paylaşımlar harika.

    Şimdiden yeni yılını kutlar, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru, kendimizi avutmanın motive etmenin türlü türlü yolunu buluyoruz :)

      Güzel dileklerin için çok teşekkürler, kat kat fazlasını senin için diliyorum.

      Sevgilerimle.

      Sil
  8. Ay ay bunlar sanat eseri resmen,hepsi harika gorunuyor.Paylasiminiz icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz yapacaksınız demektir :) Sağlık, mutluluk dolu nice yıllar dilerim.

      Sil
  9. Hepsini çok beğendim brokolili olan kolay gibi geldi onu mutlaka deneyeceğim.Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap Hanım ,

      Sizin estetik zevkinizi herkes biliyor. Sofranızın da her bakımdan görülmeye değer olacağına yürekten inanıyorum. Sağlık, mutluluk, huzur dolu keyifli nice yıllar dilerim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. çok güzel ve yaratıcı fikirler, hep denemek istiyorum aslında bunları, belki yılbaşı akşamı salatalıklarla yapılanları denerim:)))
    Buarada çok güzel bir gündü gerçekten çok teşekkürler, çok mutlu oldum ben sizleri tanıdığıma!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de çok güzel bir gün oldu. Sizin gibi her bakımdan güzel insanlarla tanışmak, sohbet etmek büyük zevkti.
      Sağlık, mutluluk ve yeni fırsatlarla dolu güzel bir yıl dilerim. Yılbaşı da devamı da bayram gibi olsun.

      En içten sevgilerimle

      Sil
  11. Bayılıyorum böyle süsülü püslü salatalara: o günden beri tam izin modundayım malumunuz:) kocaman sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzninin tadını çıkar, en keyifli tarafından :)
      Sevgilerimle.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.