29 Temmuz 2013 Pazartesi

YOKTAN KÜTÜPHANE YAPMAK

Elbise olsun, kitap olsun, ne tür eşya olursa olsun yerli yerinde durmayınca gözümüze ne çok görünür, ne dağınık görünür hepimiz biliriz.  
Evimizde hep daha çok dolap isteriz, olanları da ne yapar eder iyice doldururuz. Bir o kadar daha dolap olsa onları da doldururuz, evvellallah. 

Bu kütüphaneyi görünce anladım ki insan derli toplu olmak istedikten sonra bir yolunu buluyor, bir takım mazeretlerin arkasına sığınmıyor. Karton kutular ve yapışkan kaplama kağıdı ile yapılmış bu kütüphaneyi ( yapanları ) çok takdir ettim ve paylaşmak istedim.








 

19 yorum:

  1. gerçekten de çok güzel olmuş yapanın ellerine sağlık :)
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelliğini bilmem ama görevini dört dörtlük yerine getirdiği kesin.

      Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Ben mobilya sanmıştım, ne güzel düşünülmüş gerçektende.

    Sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzaktan bakınca mobilya gibi duruyor gerçekten :)

      Sil
  3. çok iyi bir değerlendirme.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gerçekten. Harika bir yeni dönüşüm projesi olmuş. Ben de çok saygı duydum. Sağolsunlar ama öğrencilikten çıkınca da böyle olsunlar :) Öğrenci evi olduğunu düşündüğüm için böyle söylüyorum. Eğer değilse affola.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok doğru ve önemli bir konuya değindiniz. Hayat boyu rasyonel düşünmek ve davranmak en makbulü. Bunu çok iyi başaran insanlar da tanıyorum, alış veriş çılgını olup ipin ucunu iyice kaçıranları da.

      Tahmininiz doğru, hem okuyan hem çalışan birinin evinden. Kendi düşüncemi söyleyeyim; Bu karakter meselesi, insan yedisinde neyse yetmişinde de odur. İstisnalar ise her zaman olur.

      Bu samimi ve değerli katkınız için çok teşekkürler.

      Sil
    2. Rica ederim. Evet haklısınız, karakter meselesi büyük oranda. Bu çözümü bulan arkadaşımız da muhtemelen öğrencilikten çıkınca buna paralel bir yaşam sürecektir. Sormayın o alış veriş çılgınlarına ben çok üzülüyorum. Hem kendilerine, hem çevreye, hem de diğer insanlara zarar veriyorlar ama maalesef farkında değiller.

      Tekrar görüşmek üzere.. Sevgiler..

      Sil
  5. ne kadar güzel ve yaratıcı bir paylaşım olmuş... harika fikir verdi bana bu paylaşımınız, hobi malzemelerini koymak için de böyle birşey yapma fikri verdi bana:)))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis'çiğim, böyle basit, az maliyetli ama işe yarayan işleri zeka ürünü olarak görüyor ve çok takdir ediyorum.

      Bu tip işlerin bir diğer iyi tarafı, o anki ihtiyacı karşılaması ve ihtiyaç kalmadığında hiç üzülmeden atılabilmesi. Bizim apartmanın bodrumu bir dünya mobilya ile dolu. Yenisini almışlar ama eskisini de atmaya kıyamıyorlar. Yığmışlar, orada çürüyorlar.

      Sen de tam malzemelerine uygun boyutlardaki irili ufaklı kutularla kendi mobilyanı yapabilirsin.

      Özlettiniz kendinizi :), sevgilerimle...

      Sil
  6. fikir harika!

    böyle pratik çözümler üreten insanlara hayranım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün dediklerine aynen katılıyorum.
      At gözlüklerimizi çıkarıp, olaylara, ihtiyaçlara, malzemelere, imkanlara daha geniş bir açıyla baktığımızda görebileceğimiz çok fazla şey olduğuna inanıyorum.

      İstemek, merak etmek, araştırmak... bunu hayatımızın her alanında uygulamak şart, aksi takdirde maddi veya manevi istismar ediliriz.

      Değer verip düşüncelerini paylaştığın için çok teşekkürler.

      Sil
  7. çok pratik ve şık görünüyor.. ben de bu tarz kutularla bölmeleri çok büyük olan dolabımı bölmelere ayırdım.. gerçekten derli toplu oldu.. insan isteyince oluyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, işte ne kadar güzel, aklın yolu birmiş !

      Sorunlara bakıp bakıp hayatımızı karartacağımıza, basit çozümler geliştirip hayatımızı kolaylaştırabiliriz. Üstelik bunu düşünüp başarmak, insana üretmenin mutluluğunu da yaşatıyor.

      Size de ellerinize sağlık, sevgilerimle

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan canım güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece resimlere bakınca tam olarak neler olduğunun anlaşılmaması normal :)

      Sil
  9. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    292. takipçin benim.. :)
    Bana da ana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.