22 Kasım 2013 Cuma

ESKİ KAZAKLARDAN BERE YAPIYORUZ

Kış kapıda, hatta geldi. Kışlık elbiselerin de gene sokağa çıkma vakti geldi. Bütün yaz sabırla bekleyen kabanlar, mantolar, çizmeler, botlar, kaşkollar, bereler, eldivenler yine kendilerini göstermek için sabırsızlanıyorlar.
Yeni bir bereniz olsa fena olmaz değil mi ? Hatta örgü bilmiyorsanız bile yeni bir bere yapabilirsiniz, yanına da bir çift eldiven. Gözden çıkardığınız bir kazağınız, hırkanız, yeleğiniz varsa işin büyük kısmı tamam sayılır.
Bu fikirle ilgili fotoğrafları görünce paylaşmadan edemedim. Bir bakın bence, kim bilir ne şahane işler çıkar.


Eski örgülerinizi daha farklı şekillerde değerlendirmek istiyorsanız onlarca fikir ve örnek için aşağıdaki linklere bakabilirsiniz :

ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 1
ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 2
ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 3

Görseller netten alıntıdır. 

16 yorum:

  1. Bu fikri çok sevdim hemen evdekileri gözden geçireceğim.Paylaşım için teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın bakalım, siz ne harika modeller tasarlarsınız şimdi. Görünce çok hoşuma gitti, sizin de sevmenize sevindim.

      Sil
  2. Aaaa çok guzeller.hele bordo olana bayildim.paylasiminiz için çok teşekkürlerini kollardından da çocuklara güzel bereler çıkar.
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, bir fikir daha birçok fikrin kapısını aralıyor. Hadi bakalım kolay gelsin :)

      Sil
  3. Fikir harika. Yapabilir miyim bilmiyorum ama denemekte yarar var. Paylaşım için sağol .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden bilemeyiz, değil mi :) Ama öyle yapılamayacak kadar zor bir iş değil. Bir an önce kazakları elden geçirmeye başlayın bence :)

      Sil
  4. çok hoşlar harika geri dönüşümler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de çok beğendim. Gerektiğinde yapmak üzere aklımızın bir köşesinde bulunmasında fayda var.

      Sil
  5. çift taraflı eşoşmanımın paçalarından eşim ve kendime bere yapmışlığım var benim de:)))
    güzel paylaşımlar için teşekkürler.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ! Yayınladıysanız, sizinkini de buraya ekleyelim, farklı bir örnek daha olur.
      Katkınız için çok teşekkürler.

      Sil
    2. yayınlamamıştım. bunları görünce yazdım sadece. belki ilerde yayınlarım, elimde fotoğraf yok şu anda. ilgin için teşekkürler:))

      Sil
    3. Ben bloglardaki marifetli hanımlardan çok şey öğrendim ve öğrenmeye devam ediyorum. Birbirimizden gördükçe, üzerine bir şeyler kattıkça bilgi ve yaratıcılığın çığ gibi büyüdüğünü düşünüyorum. Faydalı her türlü bilgiye çok değer veriyorum.
      En içten sevgilerimle.

      Sil
  6. Cok harika fikirler bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, bu hanımlar neler yapıyor ! Dönüştürüyor, değerlendiriyor, hayata katma değer kazandırıyorlar.
      Ziyaretiniz ve vakit ayırıp düşüncenizi paylaştığınız için çok teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.