29 Haziran 2014 Pazar

MEYVE DÜZENLEME ve SUNUMLARI

Mevsimlerden yaz, aylardan Ramazan olunca benim aklıma hep serin, hafif ve lezzetli yiyecekler geliyor. Mesela meyveler...
Bu hayallerle bütün gün nasıl geçer, iftara daha çok var. Meyvelerle oynayarak süsleyerek vakit daha çabuk geçer. İftar sofralarına ayrı bir güzellik ve şıklık katacak fikirler buldum. Denemek isteyenler buyursun.




http://baliketliamaguzelhatun.blogspot.com.tr/2014/06/mutluluk.html





  Fotoğraflar netten alıntıdır, emek sahiplerine saygılarımla.

8 yorum:

  1. Çok güzel sunumlar, tam benim olanlara göre . Denemek gerek, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten, çocuklar çok sever böyle şeyleri. Meyveleri daha seve seve yerler.

      Sil
  2. Cocuklara birakmam hepsini ben hazirlar, ben yerimmmm, cok istah acicilar:)) Ama en cok muzlardan yunuslari sevdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha, bari çok yap da onlara da kalsın :))
      Yunuslar çok hoş, ben de çok beğendiğim için başa koydum zaten.

      Sil
  3. İzleyip nefsimi körelttim nasıl güzel şeyler bunlar paylaşımın iin sağol cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, evde yapılabilecek örnekleri seçtim daha çok.

      Sil
  4. sunumlar süper paylaşım için çok teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.