12 Kasım 2014 Çarşamba

HATIRLANMAK NE GÜZEL - ÖDÜLLERİM VAR !


 İki ödül birden geldi. Önce Gooogoook blogunun sahibi sevgili Handan'cığımından, hemen ardından da Tutkun'un dünyası blogunun sahibi sevgili Tutkun'dan.
Bu ödülün kaynağı ve verilme amacı hakkında biraz araştırma yaptım ama kayda değer bir bilgiye ulaşamadım.
Benim için en değerli tarafı, blogumun bu arkadaşlar tarafından hatırlanması ve listelerine eklenmiş olması. Her ikisine de can-ı gönülden teşekkür ediyorum.
Ben de, bloglarına emek veren; Tecrübelerini, yaptıklarını, gezip gördüklerini, okuduklarını, düşüncelerini, bilgilerini paylaşan tüm bloglara gönderiyorum. Çünkü bilgi de mutluluk gibi paylaşıldıkça çoğalıyor.

4 yorum:

  1. :)) Bugünlerde bloglar ödüllere boğuldular, Maşallah sizde nasiplenmişsiniz bundan :))

    Bildiğim kadarıyla ek destek vereyim size. Bu tür ödüllerin kaynağı dışarıda. Asıl amacı da üye sayısı 200' ün altnda olan blogların tanınmasına ve üye sayısının artmasına katkıda bulunmak.

    Bizde üye sayısı kotası göz önüne alınmadığı (bilinmediğinden) için biraz amacından sapmış vaziyette.
    Belki bir zaman sonra bizde de ödülün asıl hedefine odaklanmak mümkün olabilir.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte, bilgiyi paylaşmanın güzel bir örneği :) Aydınlattığınız için cidden sağ olun. Herkes herkese ödül verince ödülün de kıymeti düşüyor haliyle. Ama dediğiniz gibi olsa daha anlamlı olur gerçekten.

      Sil
  2. Bu yayını ve yeşil kapaklı kavanoz yenilemeyi ben yeni görüyorum inanın o yayınlar neden görünmedi anlayamadım ama rica etmek bu güne düştü;) Nurdan Hanım çok güzel anlatmış , evet çok haklı. Ancak bazı blogları da es geçemedim doğrusu;)). Aslı aynen onun da belirttiği üzere yeni arkadaşlarımızı cesaretlendirmek aslında;)) benim ki ise bir yerde sürekli üretenlere küçük bir atıfta bulunma mahiyeti taşıdı;))).Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cığım, her ne sebeple olursa olsun hatırlanmak güzel. Her blog yazarı, kendince paylaşımlarda bulunuyor, en azından bunun için zaman ayırıyor. Senin dediğin gibi ürettiklerini paylaşanlar, daha fazla emek verdiği için bir adım öne çıkıyorlar. Hakkı haklıya teslim etme konusunda hassas olduğunu biliyorum canım.
      Sevgilerimle

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.