1 Haziran 2015 Pazartesi

GS ŞAMPİYON OLDU, PANOLARA YANSIDI

Galatasaray taraftarları çok mutlu, şampiyon oldular. Üstelik 4. yıldızlarını da kazandılar. Koyu bir Galatasaray'lı için hazırladım bu panoyu, bugün yola çıktı.
Deseni çizdim, çoğalttım, şablonları hazırladım.
 Şablonlar yardımıyla rengine uygun keçeleri kestim.
 Sonra dikişe geçtim. Parçaları tek tek işledim, diktim ve boncuk elyafla doldurdum. Bir gözünü kırpmış keyifle gülen aslan yapmayı düşündüm ama sonra bu memnuniyetle gülümseyen aslanı yapmaya karar verdim, diğer takım taraftarları çok üzülmesin diye :))
Sadece futbol değil, her türlü sporun çok daha fazla yaygınlaşmasını, herkesin az ya da çok yapmasını istiyorum. Bu kadar çok üzerinde konuşulan değil, bizzat yapılan sporun faydası var. Spor sağlık, dostluk ve eğlence kaynağı olsun.
NOWA dükkan için tık tık...

29 yorum:

  1. çok güzel bir taraftar panosu olmuş ellerine sağlık. Kullanacak olanda güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sahibi de beğenir. Ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Merhabalar; keceleri birbirleriyle dikiyormusunuz yoksa Yapıştırıcımı kullandınız; çünkü dikiş izi belli değil ve cok hoş görünüyor

    bende beklerim symcouture.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel yorumunuz iyi geldi, sağ olun :) Her parçayı tek tek ve birbirine diktim. Gereken yerleri işledim ( aslanın ağzı, bıyıkları gibi ) Kaliteli butik el işleri yapıyorum, şişirme seri üretimim yok.
      Ziyaretinize geleceğim :)

      Sil
    2. Siz sağ olun bu bilgileri paylaştığınz için; keçeyle bir çalışma yapmak istiyordm cesaret edemiyordm. inş yakın bir zamanda bende yapacagm :-)) emeğinize sağlık

      Sil
    3. Bir yerden başlayın, zamanla geliştirirsiniz. Biraz cesaret :))
      Tekrar teşekkürler.

      Sil
  3. E hakettiniz elebette..) Tabi ki süslemeler yapılacak kapılara asılacak..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim takım tutma durumum yok, ancak milli takımı tutarım :)) Bu kapı süsü çok koyu bir taraftara gitti.
      Ziyaret için teşekkürler, benden de sevgiler.

      Sil
  4. Merhaba.. Aslan figürü ne kadar güzel olmuş:)) Sizin gibi becerikli insanlara hayranım.
    Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz ! Sizi burada görmek ne güzel !
      Cömert iltifatınız için çok teşekkürler. Allah herkese farklı beceriler vermiş, böylece birbirimizin eksiklerini tamamlıyoruz. Bloglar da paylaşım için çok uygun, şahsen ben çok şey öğreniyorum.
      Görüşmek üzere, sevgilerimle.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, elinize sağlık, Galatasaray'a yakıştı, doğrusu ama bu pano pekçok takım için yapılabilir elbette elinize sağlık yeniden, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Handan 'cığım.
      Bu sene Galatasaray'a seneye başka takıma, çalışan ve hak eden her takıma yakışır şampiyonluk. Ben takım tutmaktan oldukça uzağım ama sporun olumlu yönlerinin yaygınlaşmasını çok isterim.
      Sevgilerimle

      Sil
  6. Hahahahahaaa ben Besiktasliyim ama bu aslan cok sirinnnnn:)) Cok ince is cikarmissin yine:) Icten ice kiskaniliyorsun haberin olsun:))
    Bu arada cocuklugunu anlat bana:)) Mim'ledim seni!!!! Hihihhiihh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beşiktaş'ın camiasının da taraftarının da yeri ayrı bende. Aslında bu yıl Beşiktaş şampiyon olacak diye bekleniyordu, kısmet değilmiş. Seneye inşallah Kara kartallar yaparım :))
      Benim çocukluğum "birazcık " gerilerde kaldı... Anlatsam dönem dizisi olur :))
      Sevgilerimle

      Sil
  7. pano harika, cimbom harika. bir galatasaraylı olarak mutlu oldum.
    elinize emeğinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, Bursasporlular duymasın :)) Tuttuğunuz takımın şampiyonluğu da pek güzel oluyor, tadından yenmiyor! Benim aslancığımı beğendiğinize sevindim, çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için de ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ne de güzel olmuş ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz, beğendiğinize sevindim, çok teşekkürler.

      Sil
  10. Aslanlara aslanlar gibi bir tasarım olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. En tatlı aslan olmuş bu Nowa Hanım:))) çok tatlı ellerinize sağlık çok da güzel fikir!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Melis'çiğim !
      Önce göz kırpan, keyifle gülen bir aslan yapmayı düşündüm ama sonra bu memnuniyetle gülümseyen aslanı yaptım :)) Diğer taraftarları da düşünmek lazım, değil mi :))

      Sil
  12. Blogunu takibe aldım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. gerçekten başarılı bir site olmuş başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginizi çektiğine sevindim, çok teşekkürler.

      Sil
  14. Çok teşekkürler verdiğiniz paylaşımlar için

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.