6 Şubat 2016 Cumartesi

"BALIK GİBİ KISMETİN VAR"

 Bu sözü duymayan yoktur, değil mi :) 
Kahve bahane gönül sohbet ister, e arkadan da fincana şöyle bir bakmadan olmaz. Birbirimize iyi gelecek birkaç cümle söylenir, gülüşülür. Beş dakika sonra hiçbir şey hatırlanmasa da moraller yükselmiştir, yüzler güzel beklentilerle gülümsemektedir. İşte terapinin en güzeli, üstelik bedava :)
Balık kısmetse, ben de balık yapayım mutfağıma asayım, dedim. Çünkü dua, dilek, enerji...nasıl adlandırırsanız, ne çağırırsak o gelir.

Aklıma gelmişken, dualarınızda tam olarak ne istiyorsanız, gözünüzün önüne getirerek onu isteyin. Az isteyeyim de olsun hatasına da düşmeyin, Allah'ın gücü herşeye yeter. Dikkat ediyorum, topluca yapılan dualarda hep istemediklerimiz sıralanıyor: " Allah'ım sen bizi hastalıklardan koru, kaza-bela verme, yatırıp kapılara baktırma, düşmanlarımıza fırsat verme, kabir azabı verme, fakirliğe düşürme, kimselere muhtaç etme..." gibi. Tamam bunlar istemediklerimiz, ama gerçekte ne istiyoruz? İstemediklerimizi ağzımıza almamız, telaffuz etmemiz bile aslında onlara davetiye çıkarmak gibi.

Diyelim ki bir çorbacıya girdiniz ve garson siparişinizi almak üzere geldi. "Ezogelin verme, işkembe verme, domates verme, yayla verme..." diye sıralamaya başlasak, garson "Kardeşim, ne istiyorsan onu söyle." diye sinirlenmez mi? O yüzden doğrudan " Mercimek çorbası istiyorum." demekte fayda var.



Kısmetiniz çok, bereketiniz bol olsun !

25 yorum:

  1. Çok tatlısınnnnnnnn
    Harika anlatmışsın ve içimi sıcacık sıcacık,kocaman pozitif pozitif doldurdun
    Balıkların mutluluk ve bereket getirsin yuvana

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam işte, bedava terapi böyle oluyor :)
      Kadriye'ciğim bu yazıyı yazıp bitirince, senin hoşuna gideceğini düşündüm. Bir şekilde senin yazdıklarını çağrıştırdı çünkü. Nitekim ilk yorum senden geldi :D "Çağırmak" tam da böyle oluyor işte :)
      Okuduğun, hissettiklerini içinde tutmadığın, zaman ayırıp yazdığın için çok teşekkürler.

      Sevgilerimle

      Sil
    2. Hep çağır beni
      mavi olsun,balık olsun,hiç görmediğin biriyle mutlu bir tebessümü paylaşmak olsun
      Hep çağır beni :)

      Sevgiler

      Sil
  2. Garson ornegi ile cok guzel anlatmissin. Buarada baliklarda cok cici olmus ellerine saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru değil mi ama ? Balıklarım kaynadı bu arada ama başka konuya vesile oldular :)
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Ne güzel anlatmışsınız, annem de hep aynı şeyi söyler ve kızar bana aklına kötüyü getirme bile diye. Balıklar çok ciciş olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneniz tecrübeleri ile öğrenmiş, aklın yolu bir zaten.
      Balık diye yola çıktım, nerelere geldim :))
      Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Amaaannn fal bakarken ne cok soylerim bunu:)) 3 vakte kadar balik kismetlerin olsun seninde:))
    Corbaci ornegi super oldu, kahkaha attim:)) Allahim sen bizi gulduren bu guzel insani hep guldur yarabbimmm, cok aminnn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hep sen mi bizi güldüreceksin !
      Tatlım benim, Allah da seni güldürsün ! Sen gül ki, o güzel enerjin taa bize kadar gelsin.

      Sil
  5. Balıklar sevgiyle yapılmış güzel dileklerle doldurulmuş onlardan negatif enerji yayılması mümkün değil süper olmuşlar.Ben de pozitif düşün iyi şeyler olsun diyenlerdenim her şeye rağmen hem de inş. öyle de olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyona çıkıp elektrik aldım-almadım diyorlar ya, boşuna değil :)) Herşey bir çeşit enerji, beyin dalgalarımız etkiliyor, etkileniyor. O yüzden aklımızdan geçenlere bile dikkat etmekte fayda var.
      Güzel yorumun için çok teşekkürler Hatice hanımcığım, sevgilerimle

      Sil
  6. Ne güzel söylemişsin hep istemediklerimizi söylüyoruz yalnız sen diyince farkettim iyi oldu bu yayın ;)) Balıklar çookk tatlış olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gelmiş öyle giden o kadar çok davranışımız var ki aslında durup düşünsek, araştırsak çoğundan vazgeçer veya düzeltiriz.
      Balıkla başladık, konu nerelere geldi :)
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Ne güzel ve ne doğru örnekler. Allah herkesin gönlüne göre versin. Balıklara bayıldım. Ellerine sağlık. Evine bol bereket ve mutluluk getirsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, hepimizin evleri bereketlensin, şenlensin.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Hobi çalışmaları gerçekten terapi gibi oluyor , seanslarda ücretsiz . Ben oğlumdan dolayı çok sosyal hayatta yer alamıyorum ama yaptığım her çalışma beni mutlu ediyor. Ne güzel oldu diye bakıp bakıp sonra da sizlerle paylaşıyorum .
    Kısmetini bol olsun sevgili Nowa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de durum aynı :)) Her yeni işe başlarken, acaba nasıl olacak, yapabilecek miyim diye biraz tedirginlikle başlıyorum. Ama bitince karşıma koyup, gelip geçip bakıyorum :)
      Hepimizin evleri kısmet, sağlık ve huzur dolsun. Ha, isimleri dert etmeyin, Ayşe olmuş Fatma olmuş ne fark eder, Nowa da olur :))
      Sevgilerimle

      Sil
  9. Çokkk şekerler şahane sohbetli esprili bir post sunmuşun bayıldım allah hiçbirimizi gülmekten ayırmasın senin gibi pozitif olan insanlarla karşılaştırsın niyetler hep iyi olsun ....iyiki tanımışım seni işlerin kolay gelsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tatlı arkadaşım benim, iyi ki ben de senin gibi pırıl pırıl bir insanı tanımışım. İnternetteki kankiler olarak hepimiz bir apartmanda toplansak, komşu olsak amma güzel olur, değil mi? :)) Hele Mevlüde bizi kırıp geçirir gülmekten :)) Bende de hikaye bol, sıkılana kadar anlatırım. Gelsin kahveler, gitsin çaylar, pastalar, börekler.
      Ayy hayal ederken bile mutlu oldum :)Sevgilerimle

      Sil
  10. Çorba kalsın. Ben bu balıklardan istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Kısmet evinizin içine kadar gelip yerleşmiş, gidici de değiller. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin evleri kısmetle, bolluk ve bereketle dolsun !
      Sevgilerimle

      Sil
  12. Bu fikri çok beğendim ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz !
      Teşekkürler, hem kalan kumaşlar değerlendiriliyor hem de evimize güzel enerjiler katılıyor :))
      Sevgilerimle

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.