14 Şubat 2016 Pazar

PEMBE RÜYA

Bugün 14 Şubat olunca ve başlık da Pembe rüya olunca aklınıza daha romantik şeyler gelmiş olabilir. Ama ben kot pantolondan uyarlama bir çanta ile karşınızdayım :)  Çantam da romantik fırfırlarla süslü aslında, dahası pembe, astarı puantiye... kurtarır mı sizce?
 Bu sefer keçe değil de, kurdelalar, fırfırlar, harçlar ve taşlar kullanmaya karar verdim. Kotun spor yapısıyla tezat oluşturup şaşırtıcı olsun istedim.
 Kot gri olduğu için pembelerle çok hoş uyum sağladı. Gri, pembe, beyaz ve biraz ışıltı.

 Çanta daha şekilli görünsün diye dibini sertleştirecek malzeme kullandım. Çamaşır makinesinde  yıkanmasına mani bir malzeme değil tabii.

 Astar olarak siyah üzerine gri ve pembe puantiyeli kumaş kullandım. Bol bol cep yapmayı da ihmal etmedim. Kapatmak için mıknatıs ilave ettim.


16 yorum:

  1. Gri ile pembenin uyumunu çok severim zaten , süslemeler harika . Kurtarmayı bırak süper olmuş. Ellerine sağlık sevgili Nowa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elime geçen kotların çoğu mavı veya lacivert oluyor. Bu gri olunca farklı birşey yapmak istedim.
      Beğeniniz ve güzel yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Kurtarmazmi? Hemde nasil kurtardi!!! :)
    Bayiliyorum senin bu yaraticiligina. Hafiften de bir kiskanclik mi hesstim kendimde ne? Neden bende yaraticilik boyl diye? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, aklımdan o kadar çok şey geçiyor ki! Çoğunu, malzemeleri ziyan edeceğim diye yapmaya cesaret edemiyorum. Böyle eskilerle daha rahat ediyorum, olmasa da ziyanı yok nasıl olsa. Bazıları bir şey için başlıyor, başka bir şey olarak bitiyor. Ne yapayım elimde evrim geçirecekleri tutuyor :))
      Kendini hafife alma canım, sen de benim yapamadığım neler neler yapıyorsun ! Herkes başka konularda yetenekli ve meraklı.
      Sevgilerimle

      Sil
  3. çok güzel olmuş,şıkır şıkır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aynen! Ziyaretiniz ve bu güzel yorum için çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerne sağlık, kemer çıksa daha güzel olucak sanki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemeri çıkarmak kolay :)) Spor havayla kokoşluğu bir araya getirmek istedim. Daha kokoş olsun istenince kemer kolayca çıkarılabilir.
      Teşekkür ve sevgilerimle

      Sil
  5. Hiiii harika olmuş ellerine sağlık bayılıyorum senin hayal gücüne ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canımsın benim, çok teşekkürler!
      Yoğun iş hayatım boyunca kafam harıl harıl çalışmaya alışmış, şimdi hobilere yöneldim ya, sonuç böyle oluyor :))
      Sevgilerimle

      Sil
  6. Çok güzel ve romantik olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim, teşekkür ederim.
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Habire kot birikiyo bizim evde. Bu gibi güzellikler yüzünden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bu iyi bir şey mi, kötü bir şey mi ?
      Sevgiler Tülin hanımcığım.

      Sil
  8. Offf yine şık yine cici bir kot çanta, tasarım kabiliyetin çok güzel Nowa'cığım maşşallah .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel hanımcığım çok tatlısın! Böyle şeyler söyleyip beni fazla havalandırma :))
      Çok teşekkürler, sevgilerimle

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.